Pekka funtsii…

Mietin viime yönä klo 3.15 – 4.05 seuraavaa: Oletteko tulleet ajatelleeksi, että tieto ei ole enää hallitsijoiden monopoli? Nyt miltei jokaisella kansalaisella on sormenpäidensä ulottuvilla kaikki maailmassa julkaistu tieto.

Tämä on vallankumouksellista jos mikä: kaikki tieto on kaikilla, ja salaista on ainoastaan lain mukaan salassapidettävä. Jotenkin voisi kuvitella, että tämä antaisi hyvät mahdollisuudet ratkaista kaikki ihmiskunnan ongelmat.

Pekka Sauri

Kategoria(t): Arkisto, Blogi Pekka Sauri. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *