Töölönlahti blues

Linnunlaulun, sinisessä hämärässä,
tsittaan ihmettelemässä
kuinka snygi onkaan Töölönlahti, oopperatalo,
ja toi maaginen kuun valo.
Ja mä tsiigaan yli Stadin kattojen
taas mä tsennaan sen
sykkeen Stadin sydämen.
Tää on Töölönlahti blues
tää on mullekin fiilis uus.
Saatsä saman fiiliksen nyt,
tähän hetkeen jos syvennyt?

Tietoja Rantsu

Mainosalalta eläkkeellä oleva kyynisdepressiivinen Sörkän gimma. Harrastukset runojen skrivaaminen ja keramiikan teko, luonto, eläimet.
Kategoria(t): Arkisto. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *