Niinku jengi varmalla tsennaaki, nää uljaat helleenit on kusessa. No, minnaan vaan, ku muutama vuos sitte staijattiin Rodoksella, tää lokaali taxijengi meni lakkoon, ku tuli fitti oordinkii, et niitten tarttis skrivaa niinku kuittii asiakkaalle.
Rodoksen vanhassa stadissa oli parkkimestat kortilla. Nää handelikundit kuiteski parkkas fiudensa minne niitä huvitti. Sit tsiigattiin, ku pari parkkiskoudee treenas skrivaa tikettii niihin kaaroihin. Viis kuus styrkkaa bisneskundii, sit vaan tuuppi nää trafiikkiskoudet luudaan haneen. Snadisti noloo, mut koko jengi vaan stikkas herjaa ja skriinas näille ressukoille.
Opittiin tsennaan pari finskifriiduu siellä, ku ne oli skiglannu auvoon giftiksen, lokaalin kundin kera. Nää gimmat sit vaan valisti, et ku tää lomasissoni lokakuussa sluuttaa, niin koko tän saaren duunijengi, kaikki jotka treenaa saada safkansa turisti bisneksestä, dallaa työttömyysoffiisiin skrivaamaan ittensä duunittomiks ja fyrkkaa sit tippuu tilille huhtikuuhun asti.
Ku näitäkin juitsuja meitsi snadisti funtsii, ei oo ihka mahdotonta, et alkais tän demokratian lullan, fyrkat oleen finiitto. Eiks jehna.
Huawei Jaska