Griinataa kimpassa

Flänänen stärä ajoi fillarilla 
pitkin Manskua. Se 
tsiidas et lähistöllä oli kliffa 
pubi ja päätti jättää 
fillarin Eduskuntatalon portaiden
 viereen siksi aikaa. Mestalle 
ryntäsi poliisi huutaen:
 Ei pyörää voi tuohon jättää!
 Siitähän kulkevat kaikki, mm.
 Lipponen, Ilaskivi, Väyrynen…
 Flänänen keskeytti:
 Mutt onhan mun fillarissa lukko!

 

Kategoria(t): Arkisto Avainsana(t): , , , , . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *