Turkulainen isäntämies oli fiude kaupas. Yht´äkkiä sen viereen pamahti myyjä, joka alko potkii renkaita ja tokas:
– ” Toi o Sunny”
— ” Älä, onks toi mun ny?”
Pena H.
– – – – – –
Presidentti Jeltsin on palaamassa datshaltaan Moskovaan. – Annapas kun minä istun rattiin, vaati hän kuljettajaltaan. – Tiellä on ruuhkaa, ajatte vielä kolarin, vastusti kuski, ehkä seuraavalla kerralla… – Eipäs, kun tässä ja nyt, intti presidentti ja istahti kuljettajan paikalle…
Ja ajettuaan muutaman kilometrin auto törmäsi samannäköisen mustan Mersun perään. Molemmat autot saivat vain vähäisiä peltilommoja. Eikä kummankaan auton ratissa istuva kuljettaja poistu autostaan. Lopulta perään ajetun auton omistaja sanoo kuljettajalleen: – Käypäs katsomassa, mille porukalle tuo auto kuuluu. Hetken kuluttua kuski palaa ja silmät pyöreinä ilmoittaa: – En tiedä porukasta mitään, mutta ratissa niillä on Jeltsin.