Yks Love stoori

Yks Love stoori
Tää on mun Stadi. Tänne mä födasin ja yli 40 vuotta budjasin. En budjannu Eiras, en tsennannu Meikkuu, Munkkaa, en tienny ketkä Kuusisaares bunkkaa. Ei Sörkän skidill, ollu paremmasta hajuakaan, onnen hittas sieltä, mist toisill ei oo tajuakaan. Klabbinjäljet painui kesän kuumaan asvalttiin. Näin ikuistin mä itseni Näkinkujan maisemiin. Ei duunarien skideill ollu fillareita, ne braijas pitkin pimeit kellareita. Ei skimboi ollu, ei kelkkaa, skinnareita, mut oli silti, vilt kliffoi kavereita. Snögekinoksiin me tehtiin linnoitukset, snögekriguu braijas Sörkän kaverukset. Kesät kului Blobikassa uiden, kanssa pitskun kakaroiden muiden. Plazan leffat tsiigattiin, jos saatiin markka. Salaa livahdettiin ineen, kun vaksi ei ollu tarkka. Krigu sitten hajoitti koko skidilauman. Mut pantiin Ruotsin stogeen, sain ikuisen trauman. Krigu loppui, sotakorvaukset maksettiin, juurruttiin Sörkän asvalttiin. Stadin luukkuja ei stadilaiset saanu – vaikka anoi. Böndet täytti Stadin, näin siitä tuli Hesa faija sanoi.
Rantsu

Tietoja Rantsu

Mainosalalta eläkkeellä oleva kyynisdepressiivinen Sörkän gimma. Harrastukset runojen skrivaaminen ja keramiikan teko, luonto, eläimet.
Kategoria(t): Blogi Anja Rantamäki, Hedari. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *