Slämyn Safkat -osiossa on…

Ralf Nyberg skrivas Elanto-lehteen safkastooreja 70-luvulla, josta lähtien safka ja safkakulttuuri on ollut ammatti. Ralfin skrivaamasta Herkkuhetkiä ja hyvää mieltä -safkakniigusta toimitus plokkas snadisti stadilaista safkastooria sekä kliffan REX-kakkuohjeen, Slämyn blukkaajien iloks.

Stadilainen on aina ollut stärä siitä, mitä on dokannut. Erilaiset juomat mölöstä tai tsaijusta aina stydempiin brenkkuihin asti ovat herkästi saaneet omat ilmaisunsa. Mutta safka on safkaa, mitäs sitä turhaa runoilemaan. Onks näin? Klikkaa Safkat ja blukkaa.

Kategoria(t): Arkisto Avainsana(t): , , . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *