Mikä mahtaa olla Suvilahden suojeltujen kaasukellojen kohtalo? Sörkkaan on jäänyt kaasulaitoksen toiminnan lakkautumisen jäljiltä uusia käyttömuotoja venttailemaan kaksi massiivista säiliötä, mitkä on bygattu 1910 ja 1928. Vanhempi on tiilisen suojakuoren sisällä ja uudempi nykyisin ”avoastia” missä jengi skeittailee ja duunaa erinäisiä juttuja. Ehdotuksia on Ylen Uutisten mukaan tullu laajalla skaalalla aina kiipeilyseinistä tuhkauurnalehtoon. Kaupunginhallitus on ollut myös kiinnostunut käyttämään tiloja Kaupunginteatterin väistötilana teatterin remontin aikana 2015-2017. Aika näyttää rapistuuko pala Stadin historiaa kaasukellojen myötä vain kuvallisiksi muistoiksi tai muistolaataksi sillan juureen?
