Snadi alakulo…

Tää alakulo on varmalla fitti tauti. Tsiigasin aamuteeveetä. Yks evoluutioproffa valisti, et ku yks banaanikärpäsressukka stigattiin eristykseen, niin se spiidillä masentu. Huikee totuus. Just aamulla, täällä landella, väijyin ku yks skeidakärpänen kletras nonarina fönarin välissä. Vaikutti, et sitäki vaivais snadisti toi alakulo.

Jaakko Koroma

Kategoria(t): Arkisto, Blogi Jaakko Koroma. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *