Niinku moni on varmalla hiffannu, meitsi rakastaa skrivaa näitä slangistooreja. Ku pari vuotta sitte starttasin ja oon nyt myöhemmin, niitä stooreja Tölikästä joskus lesannu, oli tän kundin slangi skäfästi hintsuu. Mutta sit vaan joteski alko hiffaan, että jo naftaliinissa staijaavat sanat ja sanonnat starttas nyyaan eloon.
Jengihän tietty bonjaa, et nää slangisaitit on oikeestaan ainoot foorumit, jossa joka friidu ja jannu voi käyttää sitä talenttii, jota toi skidisiissonin elo, on aikanaan skuffannu meille kaikille kuuppaan.
Oon aikasemminki skrivannu, että meitä tässäki jengissä on ujoja, joilla tätä slangitaitoo olis, mut kynnys sitä käyttää oliski sit finaalissa liian buli. Tätä kynnystä vielä lyftaa muutama hemmo, joitten ainoo elon fani, tuntuu olevan, tsögaa aina jotain negaa ja sillai treenaa pahottaa kafrujen spirittii. Näitten kundien oma panos, ku yleensä on ollu kuiteski aika hintsuu, näitten slangistoorien suhteen.
Mut en nyt enempää siitä vikise. Näin on ja varmalla tulee oleen. Mut skrivataan, lesataan ja skodataan fotoo, tän meidän rakkaan Stadin kunniaks. Eiks jehna.
Jaakko Koroma