Onks Stadin fyffet loppu?

Milloinkas satamatoiminnat lopetettiin Sompassa? Ei ole ollut varaa poistaa kylttejä! Missä Staran jengi luudaa?

Kategoria(t): Arkisto Avainsana(t): , . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *