LAUANTAINA 15.8. ANKKURIT YLÖS!
Slangijengin perinteinen skiglailu Stadin skönellä starttaa huomenna lauantaina klo 17 Hagiksen rantsusta ja paluu samaan mestaan klo 21.
Back to Sixties fiiliksessä skulaa The First ja Trubaduuritrio Purkkiorjat sjungaa
Gamlalla Korkkiksen lautalla skiglataa Stadin edustalla.
Lähtö ja paluu Hagiksen tortsan kaijalta, Moskovan Stadille lahjoittaman rauhanpatsaan luota
Bungaa vain 28 egee/hlö kun ilmoittaudut heti ja buukkaa oma paikkas: lasse.liemola@liemola.com
TERVETULOO KLIFFALLE REDULLE!
Lisäinfoo Lasselta 050 5858985
VIIME HETKEN LIBARIT VOI SLUMPPAA RANTSUSSA 30 egee/hlö