Elokuun bileeskiglailu Emmalla lauantaina

LAUANTAINA 15.8. ANKKURIT YLÖS!

Slangijengin perinteinen skiglailu Stadin skönellä starttaa huomenna lauantaina klo 17 Hagiksen rantsusta ja paluu samaan mestaan klo 21.

Back to Sixties fiiliksessä skulaa The First ja Trubaduuritrio Purkkiorjat sjungaa

Gamlalla Korkkiksen lautalla skiglataa Stadin edustalla.

Lähtö ja paluu Hagiksen tortsan kaijalta, Moskovan Stadille lahjoittaman rauhanpatsaan luota

Bungaa vain 28 egee/hlö kun ilmoittaudut heti ja buukkaa oma paikkas: lasse.liemola@liemola.com

TERVETULOO KLIFFALLE REDULLE!

Lisäinfoo Lasselta 050 5858985

VIIME HETKEN LIBARIT VOI SLUMPPAA RANTSUSSA 30 egee/hlö

Kategoria(t): Arkisto Avainsana(t): . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *