Toi Pääsiäinen on snadisti hämy juitsu. Se on ainoo festi ku sinksaa joka vuos sen starttii. Yks Lea oli ainoo meidän jengistä, ku pysty valistaan tätä koodii, millä sen vois niinku snaijaa. Mut tää Lea häippäs muutama vuos sitte tonne taivaan sineen ja varmalla skriinaa nyt siellä tätä mun treenii.
Meitsi ku ei bulimmin styylaa ton Googlen kera, treenaa nyt sit ihka luomuna minnaa, miten tää koodi niinku skulais. Joteski kait tällai, et kevätpäivän tasauksen jälkeisen täydenkuun jälkeinen viikonloppu. Nyt ku ittekin tätä funtsin, niin mistähän vetistä mun softa dyykkas tällasen helmen. Snadisti tää itseluottamus kyl nyt horjuu.
Kliffa festi tää ortodoksien rieha kyl silti on. Saa veisaa Hoosianna ja Daavidin poikaa. Ja sit tietty sen päälle skruudaa paashat, Karitsan viulut. Ja kaikki mämmit ja muut herkut. Nyt jos koittais treenaa olla fitin nokkela, niin utelis, et kuka bunggas nää viulut. Mut en viitti lykkää mitään rienaa enää tähän finaaliin.
Niin, nyt sit vielä yks snadi vinkki, et jos toi minttuhyytelö vaik unohtu slumppaa handelista, niin toi Pepsodentin minttutahna tsöraa kyl saman keissin. Ei kyl kantsu sit treenaa liikaa mitään smooltookkii vääntää, siinä skruudatessa, ku toi Pepsidentti voi kyl muuten starttaa vaahtoon.
Jaakko Koroma