Tapanina järkättii kansalaisten mööttimestassa slangivisa jonka vetäjäks oli lupautunu Lasse Liemola.
Slangivisa aloitettii klo 13 kuten joka sunnuntai järkättävä tietovisakin, jonka vetää Hannu tiukoilla froogiksilla. Mä olin duunannu 20 kyssäri. Kymmenen, jotka piti tsennaa ja skrivaa vastaus sekä toiset kymmenen joissa riitti 1-X-2 veikkaus.
Elokoloon oli ängennyt viistoist skabaajaa jolle dilkattii paprut ja pennat. Kännykät ja tietsikat suljettii skaban ajan, jengi keskitty froogiksiin. Skaban voittajalla oli 10 oikein tokalla 9 ja kolmannella 8 oikein. Voittaja oli Anton Paulowo jolle bjuudattii borkat ja smörgari. Tokalle ja kolmoselle bjuudattii borkat ja bulkit. Yllättäävää oli ett jengi ei tsennannu Veikko Lehmukselaa, joka krivas biisin ”Niin gimis on Stadi”. Myös kyssäriin ”kuka on meidän historian ainoo stadilainen pääministeri” tai kuinka pitkä on Stadin lyhin gartsa Välikatu? Näihin kahteen löytyi vain yks oikee vastaus.
Jengi kiitti skaban vetäjää aploodeilla ja toivoi näitä lisää. Stadi ja slangi elää.
Lasse Liemola


