PKN

Ku nää finskin Euroskaban tulokset tuli lesattaviks, tarttee myöntää, et meitsi oli snadisti, et voi vetti. Miten nää neljä, snadisti outoo kundii, pystyy vetää, tän niitten punkkitsibaleen, parin sadan miljoonan jengin edessä sit Wienissä.

Mut nyt kyl meitsinki on myönnettävä, et voi te vähäuskoiset. Meitsin kummifriidu on kans skäfästi ”onnellinen”. En oo ikuna joutunu lysnaan, et se vikisis, et fittii, ku meitsi ei oo ihan kaikkee talenttii saanu. Tää söde friidu elää buli…sti stydimpää eloo ku meitsi ja moni muu. Se styylaa kundien kera ja on ollu kerran aviossaki. Käy duunissa. Eronnu, niin ku tuhannet muutki nuoret.

Tän Euroslaageri skaban todellisii finnaajii oli PKN. Nää kundit tsöras sellasta uskoo ja toivoo meille kaikille. Mehän ollaan koko hela jengi, saatu tää yks elo, mut snadisti eri roolit. Miks me ei sit skulattaiski, finaaliin asti, tää meidän buli melodraama, ilman studista ja feeluu ja oltais kaikki kafruja ja jeesattais niitä, jotka joskus snadii jeesii hinkuis..

Jaakko Koroma

Kategoria(t): Arkisto, Blogi Jaakko Koroma Avainsana(t): . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *