No täs ois yks esimerkki meikäläisestä. Mä tsiikasin ekan kerran maailmaa vanhalla Kättärillä. Silloin me siis mutsi, faija ja mä budjattiin pari vuotta Aleksis Kiven kartsalla. Ku mä vielä olin snadi gimma ni faija sai duunii stadin brankkaristeissiltä ja sitt me budjattii siin Korkeavuorenkartsalla. Mä kävin ekaks skolee Ratakadulla mut siirryin sit Krunikan Kulmaskoleen. Brankkarin kulmilla mä sitten bunkkasin täysikäiseks asti. Mä halusin tsiikata vähän maailmaa, joten flygasin Israeliin. Siell mä olin muutamia vuosia ja rundasin snadisti maailmalla. Stadiin meikää jäi kaipaamaan mutsi ja pari sukulaista.
Tulihan siinä tsiikattua elämää siellä sun täällä. Palasin sitten vuosien jälkeen takaisin Stadiin Kasarminkadun kulmille.
Marjut Sirén
