Griinataa kimpassa…

Olut-tehtaanjohtajalla oli suuri ongelma. Hänen täytyi lähteä kertomaan työpaikalla juuri hukkuneen miehen omaisille ikävästä tapaturmasta. Uutisen kuultuaan vaimo järkyttyi syvästi ja alkoi itkeä. Itkun hieman hellittyä hän kysyi nopeasti: – Ei kai mieheni joutunut kärsimään? Tehtaanjohtaja rauhoitti vaimoa: – Ei varmaankaan. Valvontakameran nauhan mukaan hän kävi kaksi kertaa vessassa ennen kuin hukkui lopullisesti.

– – – – – – –

Kaikilla kansoilla on luonnostaan näyttämisen halu. Esimerkiksi ruotsalaiset ajavat kotimaassaan Saabilla, mutta ulkomailla Volvolla. Saksalaiset ajavat kotimaassa Volkswagenilla, mutta ulkomailla Mersulla. Venäläiset ajavat kotimaassa Ladalla, mutta ulkomailla panssarivaunulla.

– – – – – – –

Opettaja tarkisti poissaolovihkoa ja huomasi ekaluokkalaisella Pekalla olevan hurja määrä selittämättömiä poissaoloja opetuksesta. – Voi voi Pekka, mitähän sinustakin tulee isona?, opettaja tuskaili. – Kansanedustaja, Pekka kuittasi.

– – – – – – –

Englantilainen, suomalainen ja ruotsalainen kilpailivat siitä, kenen kieli on kauneimman kuuloinen. Valittiin runo, jonka jokainen lausuisi omalla kielellään. Englantilainen aloitti: Island island, grassy island, grassy islands lady. Suomalainen jatkoi: Saari saari, heinä saari, heinäsaaren neito. Ruotsalainen lausui: Ö ö, hö ö, hö ös mö.

– – – – – – –

– Äiti, löysin tänään väärennetyn 10€ setelin. Heitin sen pois.
– Mistä tiedät, että se oli väärennetty?
– Siinä oli kaksi nolla

– – – – – – –

Laihialainen dallas hotlaan ja froogas huoneiden hintaa.

– Eka kerros sata egee, toka viiskymppii ja kolmas kakskymppii.

Laihialainen otti bäginsä ja dallas poispäin.

– Oliks liian tyyrist?

– Ei, mutt kerrokset loppu kesken….

– – – – – –

Nyt tarttis varmaan aloittaa laihdutuskuuri!

Yliopiston fyssanlaitokselta skulattii mulle: Eihän me väitetä ett sä oot läski, mutt jos sulle kertyy enää yhtään massaa, nii kuu hylkää maapallon ja rupee kiertää sua…

Hmmm..

– – – – – –

– Hiffasitsä miten ne skönemannit tsiigas sitä isorintaista ja minihameista blondii?

– Ai mitkä ihmeen skönemannit?

 

Kategoria(t): Arkisto. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *