Jengi, joka on slumpannu landemestan, tsennaa, et mikä vetin duuni, on tän lanssin duunaamiseks, kliffaks leedimestaks. Sit, ku starttaa riehuun, noitten puskien roudaamiseks ja flaidaa samalla, ton moskiittoparven kera, niin toi menttaalipuolikin, sit olis snadisti kovilla.
Sit, ku alat tsökaan karpetterii, joka bykkais, tän sun valkkaaman landehaussin, ei sekään oo ihka iisii. Sit kaikki nää bykkainspektoorin offiisireissut, kaivurikundin, sähkärin ja mut tsögaamiset. No, täähän kaikki fitti duuni, on meitsin kohdalta jo onneks förpii.
No, nyt ku tää eloki starttaa jo staijaan kalkkiviioilla, niin alkaaki jo funtsiin, et to perikunta sit ei blisais, ainakaan ihan heti, tätä hikimestaa.
Yks, skäfästi juoni juitsu ois, et ku meitsin friidun fämilin dogi joskus delais, niin se kuopattaiski tänne landelle. Jengihän kyllä bonjaa, et ei kukaan ois niin dorga, et slumppais mestan, johon on koira haudattuna.
Jaakko Koroma
